alfridashem.blogg.se

En del av hallen

Just nu har jag alldeles för mycket projekt och för lite tid vilket ofta resulterar i att allt blir halvfärdigt. Jag kan inte koncentrera mig på ett rum ytan fixar lite överallt och det mesta blir aldrig klart. Kan inte fokusera utan påbörjar något och avslutar det hela i soffan framför idol. Sofforna som för övrigt ska få byta skepnad, idag är de i en tråkig beige färg och i eftermiddag ska jag inhandla chokladbrun textilfärg och hoppas att  resultatet blir bra.

 

 

 

 

Sofforna är Ikeas Ektorp och det förvånar mig att de inte säljer en brun klädsel. Hallen är nästan färdig, det jobbiga där är kvar, att måla en Leksviks sko hylla från Ikea. Idag är den i en ful antikbets och jag hade tänkt mig den vit såklart, men det ville inte maken så vi har enats om att den ska bli svart...någon gång :-)


Bjuder tills vidare på en liten del av hallen.