alfridashem.blogg.se

Prosit

Borde ligga nerbäddad och bara kurera mig då jag dragit på mig en rejäl förkylning. Tyvärr är jag inte den enda här hemma som är förkyld. De här dagarna kan man längta till tiden innan barn då man fick vara sjuk ifred :-) Samtidigt som mitt hjärta värker för min lilla som snorar och hostar sig igenom nätterna och ännu inte kan säga om och vart han har ont.

Huset ser ut som ett rent bombnedslag och jag städar och planerar det enbart i huvudet för tillfället. Krafterna räcker bara till att ta sig igenom dagen och sen en timmes idol tittande i soffan på kvällen.

Tyget från Stoff och stil har kommit och det kommer att bli så bra i kökssoffan sen, så fort jag är på benen ska jag börja sy. Och ett besök på ikea måste hinnas med när pappersnäsdukarna är undanstoppade, har hittat den perfekta kökslampan. Nån som vet nån dunderkur så man blir frisk fort ?