alfridashem.blogg.se

Sovrum del 2

Tack för alla fina kommentarer om vårat sovrum. Att väggorden är snea irriterar mig inte lika mycket längre. Däremot att det är ett stavfel i väggordet kommer jag aldrig komma över. Kan inte förstå att jag själv inte sett det utan upptäckte det efter att ha läst min gästbok på bloggen. Nåväl, det var även en bloggbesökare som uppmande mig att kika på textförfattarens hemsida för att se hur hon stavat, och även om det också är fel så värmde det att även hon skrivit brevid. I veckan lät jag hösten kliva in i sovrummet och la på mitt nyinköpta överkast. Mysfaktorn blev med en gång högre och nu saknas bara lite höstigare gardiner och en och annan kudde så känner jag mig nöjd.

Fick även hem min nya kökssoffa i helgen och fyndade ett litet symaskinsbord. Har haft ett riktigt flyt med fyndandet. Kökssoffan är jag total förälskad i och jag sitter helst i köket hela tiden. Nu väntar jag på mitt nya tyg från stoffochstil så att soffan får sig en dyna och några kuddar. När detta och några hyllor är på plats bjuder jag på bilder från vårat kök.

 

Tills dess får ni en tjuvkik på min nya förälskelse.